Havregrøt på 4 måter

 

Havregrøt er en go-to frokost hos meg. Det er billig, enkelt og holder meg mett lenge som kan være nyttig under lange studiedager og med stramt budsjett. Jeg trenger variasjon og må pimpe den opp litt for å ikke bli lei.

Her er 4 forskjellige måter havregrøt kan lages på som gjør den litt annerledes enn den tradisjonelle med kanel og sukker.

 

 

Nr 1 – Blåbærpai Havregrøt

 

 

 

En creamy, crunchy, syrlig og god havregrød som passer perfekt en morgen du føler for litt ekstra kos.

Smaker nesten som en dessert!

 

Oppskrift finner du her

 

 

Nr 2 – Sukkerfri Kanelbollegrøt

 

 

Kanelboller er noe av det beste jeg vet og denne herligheten her dekker så absolutt mitt kanelbollebehov!

Den er den ultimate comfort- frokosten og smaker attpåtil nydelig selv som sukkerfri.

 

Oppskrift finner du her

 

 

Nr 3 – Superfood Proteingrøt

 

 

Dette er en frisk, næringsrik, proteinrik og rett og slett en perfekt start på en travel hverdag.

Den kan toppes med det man måtte ønske, men en liten dæsj av hjemmelaget honning og kanel mandelsmør var virkelig prikken over isen. En nydelig frokost jeg anbefaler deg å prøve!

 

Oppskrift finner du her

 

 

Nr 4 – Havregrøt med Karamelliserte Bananer

 

 

Jeg sparer muligens det beste til slutt her.

En creamy, deilig havregrøt med smak av vanilje toppet med karamelliserte bananer. Om ikke det er en perfekt kombo så vet ikke jeg. Denne ble raskt en favoritt hos oss og er så god at den til og med kan nytes som en lørdagsfrokost.

Hvis du skal prøve en av disse havregrøtoppskriftene så prøv denne!

 

Oppskrift finner du her

 

 

Håper oppskriftene vil falle i smak! Gjerne tagg meg på instagram om du prøver å lage dem, så får jeg se dine versjoner 🙂 @bekkaslillekjokken

 

Følg med hver dag for nye og spennende oppskrifter! 

 

Ha en nydelig tirsdag <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg